Monday 11 February 2013

Selamat Terjadi



Terfaktab Zine.

Mudah. Ringkas dan senang ingat. Sebuah laman khas untuk semua pembaca dan peminat Terfaktab yang mempunyai kebolehan menulis dan berkarya.

Uollz teringin betul nak jadi sebahagian dari anggota penulisan Skuad Terfaktab atau mahu menulis untuk Terfaktab Media? Di sinilah tempat uollz mengembangkan penulisan uollz itu ke tahap lebih power dengan bimbingan dari kami.

Marilah mencuba dan menyertai projek khas ini, mana tahu rupa-rupanya uollz ada bakat terpendam dan bakal diserap ke Skuad Terfaktab? Mula-mula tulis blog kat sini, lepas tu tulis zine, lama-lama tulis buku. Semuanya bermula dari perkara asas iaitu kertas dan blog. Peringkat demi peringkat seperti yang anggota skuad Terfaktab pernah lalui.

Kami sedang mencari sepuluh penulis bagi peringkat awal ini. Jika uollz berminat, hantarkan 2 penulisan atau lukisan terbaik uollz ke creative@terfaktab.com .

p/s: Kami lebih terjerumus pada genre penulisan relationship yang maha kelakar, parody dan sarkastik. Yang  rabak-rabak ni boleh juga. Puisi pun boleh. Tapi tak terjerumus sangat.

Selamat mencuba!

No comments: