Monday, 18 March 2013

Dari Pejabat Terfaktab : Unifi Anniversary

Sukacita dimaklumkan untuk pembaca Terfaktab Lembah Klang bahawasanya kami akan membuka booth di Tropicana City Mall Petaling Jaya bersempena dengan Unifi Anniversary yang ketiga. Julung-julung kali penyertaan ini Terfaktab menyertai untuk menerangkan misi dan profil Terfaktab sebagai sebuah komuniti penulisan paling ekselen di Malaysia.

Pada jam 8 malam itu nanti, Terfaktab akan mengadakan sesi istimewa untuk dibentangkan kepada orang ramai tentang kumpulan penulisan Terfaktab disamping sepanjang hari tersebut, Terfaktab akan mengadakan jualan buku-buku yang diterbitkan. Temui juga barisan penulis Terfaktab yang akan hadir disana untuk sesi beramah mesra.

Amboi, skema betul tulis cenggini. Ha, senang kira ginilah. Kat sana nanti kami Terfaktab akan buat jualan pada harga potongan yang sangat istimewa kepada semua pembeli buku-buku keluaran Terfaktab. Lu orang kalau datang sana nanti, bolehlah mengambil gambor dengan Julie Woon misalnya. Aisehh, gua sendiri minat sama Julie Woon ye dak? Bukan setakat Julie Woon je ada, kita ada Lejen Press, Amanz (siapa tak kenal Obe, ketiak dia masam), ASAP Collection dan ramai lagi.

Jadi, apakata korang yang berada di Lembah Klang ini bergegas ke Tropicana City Mall hari Rabu ini untuk memeriahkan acara. Gua dengan ini pertama kali boss Terfaktab nak kena bercakap present depan orang ramai dan kabornya dia tengah praktis depan cermin bercakap sorang diri sebab nak present. Kahkahkah.

Sila lihat poster dibawah.


Benda macam gini bagus sebenarnya untuk Terfaktab dan para pembaca mengeratkan hubungan silaturrahim baka kata orang-orang tua. Lagikan pula memang masa yang tepat untuk kita guna Unifi (kalau teringin nak guna lah) sebagai landskap internet laju bagi memudahkan hubungan sosial media antara kita bertambah lancar tanpa perlu loading. Ewahhh. Kelasss gituuu.

Jadi, jangan buang masa. Bawaklah gepren, boipren, mak, ayah dan adik sekali ke sana dan datang juga time Terfaktab melakukan pembentangan bajet dan misi Terfaktab 2013 dalam menjadi kumpulan penulisan yang memupuk minat para belia menulis ke tahap yang lain dari yang lain.

Menulis untuk masa depan!

1 comment:

Amirul (aremierulez) said...

Tropicana City Mall???
Molek benor. Dah la aku kerja dekat sana. Hahahaha....