Tuesday 26 March 2013

Million Pieces Of Broken Heart


For the time that we cherish together,
Thank you.





Segala rasa cinta yang awak pernah hamparkan pada saya, saya sangat menghargainya. Segala kesakitan yang awak bagi sekarang macam satu umpitan racun. Awak pergi tanpa kata, tanpa sebab. Saya berdiri, ya masih sendiri. Kadang- kadang kepala saya sakit bila teringatkan kenangan kita, bila teringat awak. Saya telan panadol 4-5 bijik sehari untuk lupakan awak. Tutup mata, tahan air mata.

Siapa suruh awak terbang ke hati saya? Saya tak pernah mintak pun. Kenapa terbang ke hati lain bila awak dah ada hati saya untuk berteduh? Hari- hari saya, saya lalui dengan semangat yang kental tanpa tangan awak. Senyum, beri harapan palsu untuk diri sendiri bersandarkan cerita kita dulu. Saya tak sanggup, tak sanggup mengakui yang saya dah takde dalam hati awak.

Di kala tangan saya sedang menaip ni, air mata saya tak pernah berhenti. Kesat air mata, cari kekuatan. Kalau semudah ni awak lupakan saya, baik jangan kenal saya langsung. It will hurt less if we don’t meet at all. Saya tak menyesali takdir tapi saya sakit. Saya sakit sangat. Sometimes, saya harap bila balik dari sekolah, saya akan accident supaya saya hilang ingatan tentang semua. Semua ingatan tentang awak dan kita.

Hari ni saya nampak awak lagi, awak nampak gembira. hidup awak sempurna kan sayang? Maaf kerana kehadiran saya mungkin merimaskan awak. Cinta saya mungkin menyesakkan dada awak. Kata- kata saya mungkin meloyakan awak. Sampai awak sanggup pergi…………. Pergi dari saya. Membiarkan saya sendiri. Luka ni akan sembuh sendiri. Saya tahu, it’ll just take some time. Not some time maybe, its forever. It takes forever to forget you.

I have no choice and I'll let you go. Saya dapat tahu yang awak ada kat Kedah now, pergi merisik. Merisik yang baru, tahniah :)

No comments: