Monday 4 March 2013

Tanam aku didalam hatimu


Tanam aku sedalamnya didalam hati.
Sembunyikan aku didalam kegelapan duniawi.
Jangan dibiarkan ada cahaya yang menerangi.
Jangan, jangan dilepaskan aku pergi.

Tolong ada bersama aku dan tinggal disini.

Tanamlah aku didalam hatimu.
Ya, ianya sungguh gelap tidak berlampu.
Aku ketakutan menghadapi hariku.

Walaupun kau suka membenci.
Aku cuma rasakan ini sebagai takdir dan nasib diri.

Tolong cintakan aku sebagai mana yang aku mahu.
Tolong jadikan impian aku sebagai kenyataan semampumu.

Akan aku tidur dalam kebisuan.
Akan aku mimpi dalam kegelapan.

Pegang tanganku sekuat hatimu.
Jauhi aku dari cahaya keterangan dan lampu.

Tanam aku dalam kegelapan.
Dalam kegelapan hati mu wahai intan.

1 comment:

Unknown said...

Salam. Hai. Maafkan saya, saya perlukan sumone untuk cerita masalah saya. Dan saya rasa awaklah orangnya. Tapi baik saya bg intro dulu masalah saya. Saya dapat 2nd chance dari Tuhan dan saya blur2 nak gunakan 2nd chance itu. Boleh bagi emel awak? Maaf kalau rasa macam skema :')Tq